21.11.17

«Бобер» – Мiжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності


12-14 листопада 2017 р. учні 2-11 класів (38 учнів) Поливанівської ЗОШ І- ІІІ ступенів взяли участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерної вправності "Бобер". Форма проведення цього конкурсу подібна до аналогічних конкурсів з математики і фізики «Кенгуру» та «Левеня». Основна відмінність - всі завдання учні виконують на комп’ютері.
Конкурс проводиться в Україні відповідно до повноважень, делегованих Міжнародним оргкомітетом BEBRAS.
Конкурс проводиться з метою популяризації і поглиблення знань з інформатики серед учнів, поширення та впровадження національних освітніх технологій за кордоном, аналізу та запровадження сучасних прогресивних освітніх зарубіжних технологій в Україні.
Основними завданнями Конкурсу є:
підвищення комп’ютерної грамотності дітей;
ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою;
активізація творчої діяльності вчителів;

надання  статистичних даних результатів конкурсу для вироблення методичних рекомендацій щодо вдосконалення навчальних програм та підручників

16.02.16

Східниця

Східниця розміщується на висоті 600–900 м над рівнем моря. Гори навколо селища досягають висоти 823 м. Протягом століть у Східниці сформувався свій мікроклімат: так, зима тут м'яка, з частими відлигами; літо тепле з чергуванням сонячної та хмарної погоди. Середня температура січня −3,4 °C, липня +19 °C. Опадів 700–800 мм на рік (переважно навесні та влітку).

Історія[ред. • ред. код]

На місці сучасної Східниці у часи Київської Русі існувало поселення «Золота Баня». Недалеко від нього стояла фортеця Тустань. Під час нападу орд хана БатияЗолота Баня була зруйнована (як і фортеця Тустань з навколишніми селами). Люди, які після цього залишилися живими, з часом почали сходитися у долину річкиСтрий, заснувавши тут поселення — Східницю, яка від цього «сходження» отримала свою назву.
Вперше Східниця згадується у документах XIV століття.

№13 или Олинклюзив
№13 или Олинклюзив – это не просто гостиничный номер, за событиями в котором подсматривают зрители. Ироничная сатира на знакомую всему миру историю: влиятельный политик и его секретарша.
В пьесе английского драматурга РэяКуни помощник британского премьер-министра дебатам в палате Общин предпочитает уютный номер с видом на Биг-Бен и компанию полураздетой секретарши. Все идет как по маслу, но в самый кульминационный момент несостоявшиеся любовники замечают в окне тело неизвестного мужчины. Вот тут-то все и начинается…
Водоворот комедийных событий, стремительное развитие сюжета и, как всегда бывает в комедиях положений, непредсказуемая развязка…
Политику теперь придется объяснить, почему он не на работе, а в гостиничном номере, да еще и с….неожиданным «гостем».
Режиссер-постановщик - Вячеслав Жыла
Художник-постановщик - Марьян Савицкий
Музыкальное оформление - Юрий Звонарь
Художник по гриму - Лара Сизова
Продюсер - Слава Жыла
В ролях: Алексей Вертинский, Слава Соломка, Александр Папуша, Лиля Ребрик, Владимир Горянский, Снежана Егорова, Макс Максимюк, Лариса Руснак, Вика Билан, Владимир Шпудейко, Катя Варченко.
т. (067) 566 - 67 - 21 

МЕСТО

02.11.15

Модуль 11 рефлексія

 Підготували та продемонстрували кожен своє  Портфоліо.
Навчився  як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів.
Навчвся  як я можу підготуватися до проведення ефективної демонстрації Портфоліо та ,  як надати конструктивні пропозиції та відгуки на демонстрацію робіт інших учасників, щоб вони допомагали вчителям та учням у їх подальшому навчанні.

Модуль 10 рефлексія

Обговорили  як можна використовувати різні техніки постановки запитань.
 Створив   презентацію, документ, таблицю для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів.
 Створив  документ для фасилітації.
Навчився робити гіперпосилання.
Створив план впровадження теми.
Зрозумів   як  можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів.

31.10.15

Модуль 9 рефлексія

Обговорили  створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні.
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
Створили  форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
Створили   інструменти для підсумкового оцінювання.
Створили   навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Зрозуміли   як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання навчання учнів.

28.10.15

Модуль 8 рефлексія

Цей модуль допоміг нам обговорити   ідеї з залученням учнів до процесу оцінювання.
Проаналізувати  те, як вони самі проводять оцінювання.
 Доопрацював  плани оцінювання.
Створив  форми для підсумкового оцінювання.
Переглянув  та оцінив  приклади учнівських робіт.
Зразумів  як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.